< Till bloggens startsida

Godmiddag alla ni!

Nu har jag precis vart i skolan och lärt mig fråga vad folks släktingar jobbar med, eller hur gamla de är osv... så nu känner jag mig något klokare! Just nu sittter jag och äter en getostsallad i godan ro. Ska iväg och jobba vid 14 tiden. Tänkte göra mina läxor och sen har jag fått i uppgift att sälja Juliens kläder. Någon som är intresserad?! Mestadels skjortor, men även en vinterjacka och några skärp? Inte? Ni stödjer rädda madde fonden om ni vill köpa? Det är en viktig internationell fond som försöker skapa fred och lycka här i min värld!  : ) Cmooon!
Pluten är med i vanlig ordning.

Kommentarer
malle

Jag tänkte kommentera pluten, men nu hade du själv gjort det så nu var det inte roligt. hahah

2010-03-16 @ 12:46:34
URL: http://kallamigmamma.blogg.se/
lelle

passar skjortorna mig? :)

2010-03-16 @ 21:06:56
mamsen

Snygg jacka, e den ny??

2010-03-16 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0