< Till bloggens startsida

Goodafternooon :)

SÅdärja. Idag har jag vart i skolan fram till kl 13.15 och sen gick jag ut och gjorde staden.
Jag tänkte att det skulle vara kul med något nytt i garderoben så jag strosade iväg till Zara och spenderade säkert 1h i affären och kom ut med INGENTING. Hör och häpna ja.  Jag hitta en otroligt snygg klänning men den är sådär FIN ni vet. Sån man kan ha på ett fint tillfälle... då menar jag inte en kul lördagskväll utan typ dop,student osvosv. Så jag får nog lugna mig med den. Sen kommer ju Josse, emsven och mawlin om en vecka och då vill dom säkert strosa i affärer så ja tänkte att då är d ju kul att spara dom pengarna.  aH anyway jag strosa in på lafayette och handlade ett nytt nagellack iafl! :)  Gick alltå inte helt tomhänt ifrån stan. Jag traska sedan hemåt i rask takt och blev otroligt varm i rocken så att säga.  Termometern stod på 21 grader när jag kom hem. JA ni läste rätt 21 grader solsken!! Äntligen är det dags. Sommaren är på väg!
Just nu sitter jag här och äter en getostsallad.. för ovanlighetens skull.. med en cola zero vid min sida.
Ni som försökt kontakta mig idag på min franska mobil - det är inte så att jag inte tycker om er men Julien har mobilen idag. Jag glömde den imorse bannemig. Är det något så hör av er på min svenska helt enkelt.
Nej hej och hopp på er. Jag har ingen bil, har redan vart ute på promenad, och ätit klart. Vad ska jag nu göra?
Puss on u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0