< Till bloggens startsida

Härliga torsdag!

Imorse hoppa jag upp ut sängen och for iväg till cagnes för att se efter Alfie&Maja. Jag har faktiskt saknat dom små barnen märkte jag idag! :)  Vega också för den delen! Dom växer och frodas så man knappt hinner med.
Iafl- imorse blev det en promenad längs havet i vårsolen. Vädret har vart hur mysigt som helst idag.. Lite kyligt.. men så länge solen strålar så går det bra!
Nu kom jag precis hem och tänkte tillaga något ätbart åt mig och min man. Imorgon är jag leeedig.. tror jag ska gå på en riktig långpromenad då! Skönt ska det bli! :)
Ska även bädda rent med våra nya sängkläder.. hoppas det blir fint.
Det var egentligen allt jag hade att berätta idag. Jag ska återgå till matlagning och min zero. Zero är en drog!
Puss på er!

Kommentarer
malle

Jag fick precis en zero av min kära kollega som jag snart ska avnjuta, klockan är ju ändå 8 nu:)

hoppas att du har det bra gumman! pussss

2010-03-12 @ 08:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0