< Till bloggens startsida

HEEEEJ !

Hej på er allesammans!
har ni haft en bra dag vart ni än befinner er i världen?
Min har vart kalas. Kalas är ett ord jag missbrukar faktiskt... men why not!
Jag var i skolan mellan 9-12.15 och lärde mig massor av nyttiga saker. Här har vi mig idag.



sen klockan 13.30 var jag i Cagnes sur mer och passade alfie&maja. Världens sötaste barn! Dom är som små minimänniskor nu. Innan var dom "bara" bebisar. Kul att se utvecklingen!:)
Vi tog iafl en liten promenad och sen har vi mest myst,ätit, sjungit och tittat på lite tv.


Alfie chillar i soffan! :)


Söta lilla Majsar i sin klänning hon fick av nanny-madde! :)
Nu är jag mitt uppe i thai-matlagningen, kycklinggryta med grön curry står på menyn. YUM. Imorgon är det fredag och då ska jag, Emmie OCH Cecilie(!!!! KOm igen Cecilie!!) dricka massor av vin i solen (Fan väderprognosen är molnig men vi håller tummarna) och sen dansa natten lång till ljuva toner av live-band! haha

MAT nu!

Kommentarer
malinkusin

så söta dom är :) ! Jättefin klänning hon har.

2010-03-18 @ 20:54:51
mamsen

Klänningen blev ju jätte fin på glada Maja, Alfie ser tankfull ut, Men söta e dom, har blivit stora

Kram

2010-03-18 @ 22:45:30
Cecilie

.. og Cecilie er med og drikker vin hele kvelden lang :) Gleder meg!

2010-03-18 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0