< Till bloggens startsida

Lördag idag du!

Hej på er mina läsare. Har ni haft en bra lördag?
Det har nämligen jag! En mycket bra dessutom!
Morgonen började kl 9.30 när jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning för lägenhetstittning.
Solen sken redan då! :)
Lägenheten var fantastiskt centralt men för mycket renoveringsobjekt för alldeles för mycket pengar tycker vi. Vi vill ju trots allt ha vår lilla terrass vi har snackat om nu ett tag och denna fanns inte på plats.

Efter detta så gick vi till en liten restaurang och hade brunch i ungefär 2h i solskenet. UnderbartUnderbart. Sedan tog vi en strosning på stadens gator, gick i lite affärer och bara hade det bra. Hade mina nya ballerinaskor på mig som jag självklart fick skoskav av trots att jag förberett med skoskavsplåster för att undvika det... Runt 15.30 stack vi till häagen dazs utomhus-servering där vi satt ytterligare en timme (självklart åts det glass och brownie.. det är ju trots allt lördag!:)
Vi kom hem nu för en stund sen, sitter bara och chillar lite nu. Ska till Cagnes för barnpassning nu om 1h. Som sagt otroligt härlig vårdag med massor av sol. Nu känner man igen Nice igen. Lovely!
De nya Vårkläderna kom på för dagen! :) Från Zara såklart! haha stammis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0