< Till bloggens startsida

Myssöndag i Nice.

Jag är ledsen för imorgon åker mina besökare hem. Jag tycker att de alla ska flytta hit och träffa rika yachtägare! Jävla bra idé! :)  Idag har vart en fin och solig dag.  Jag började morgonen med att städa lägenheten och bilen, och sen åt vi en brakbrunch!  Efter detta så strosade vi ner till stranden, till en restaurang där och satt i solen. Lite tilltugg blev det såklart också. Ikväll har vi ätit fajitas och chillat framför en film iafl.. .Nu är det dags för sängen, skola imorgon ju! UH har helt glömt att plugga i helgen!
Men jag uppdaterar mer imorgon minsann!

Kommentarer
Johanna

info om lägenhet önskas tack!!!!!!!!!!!!!! Jag vill ju veta vart jag ska komma och hänga under sommarhalvåret när jag blir så stor så mamma och pappa släpper iväg mig! (vilket är om 6 månader när amning är avklarat ;))

kramar från Oskar sumo Fredriksson

2010-03-29 @ 10:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0