< Till bloggens startsida

Skidor i Alperna....

...blir det imorgon iallafall. Vi drar nog över en sväng till Isola2000 och myser i solen. Ska bli 16grader solsken här i Nice är det utlovat så det blir nog en underbar skiddag.  Får hoppas att inte mitt skoskav gör mig sur imorgon när jag bär pjäxorna. Då blir det inte mycket skidåkning.. meen vafan gör det.  Skulle tagit med Latchen och solat satan i backen. Svart på en kvart!
På tal om snö... Här har vi dagens minne i bildserie:
Jonna försöker hålla mig instängd på toaletten.
Med hjälp av tomma plast-hinkar/fryslådor

Calle tar ett stadigt punggrepp under tiden....!

Och...så svårt var det....

Mina damer och herrar - Jonna Svanholm i Carpe Diem tofflor

Godnatt på er mina småkryp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0