< Till bloggens startsida

Skola.

Jag borde gå och lägga mig. Ska ju snart upp. Måste ju gå upp tidigt så man hinner välja kläder och göra sig ordning osv osv.. Som på den gamla goda tiden. Tänk vad bra man hade det när man gick i skolan!
Snart snart kommer mina vänner ner och hälsar på! Hurra! Ser fram imot det som tusan.
Förresten- jag har dagligen runt 60 läsare och det är aldrig någon som kommenterar? Jag är djupt besviken. Hade vart kul att veta vem som tittade in...?
Meen jaha, sängen sa vi va? ja.
Puss!!

Kommentarer
susse

jag följer slaviskt och önskar att jag också bodde utomlands! :)

2010-03-15 @ 01:55:43
lindauus

jag med. :)

2010-03-15 @ 06:26:00
Rebecka

Jag ska börja kommentera dina inlägg Madde! :) Lycka till i skolan idag, megaspännande ju! :) Puss!

2010-03-15 @ 09:25:26
Johanna

Hej favoritfaster!

Hur gick det i skolan?? Nyfiken?? Om du bara förstod när fröken sa hej och hejdå så bli inte allt för bedrövad...helt normalt, lovar! Du kommer snart klara dig flytande i franskelandet!



Tack så hemskt mycket för kläderna vi fick av Sara! Alldeles bedårande ju! Och bärsjalen blir perfekt när Daniel ska ta hand om vardagsbestyren här hemma med pyret på magen medans jag ligger och päser i hängmattan! Tacka henne från oss!



Kramar till dig och julienne (tacka honom enormt mycket för Oskars present oxå!!!) från familjen i Lerberget.



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-03-15 @ 09:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0