< Till bloggens startsida

Trött Måndag.

Imorse var det svårt att steppa upp ur sängen vill jag lova. Hade svårt att somna igår också dessutom.
Men upp kom jag, och till skolan for jag. Sedan tog jag bussen hem för första gången här i Nice. Jag betalade inte ens för jag förstod inte att man kunde göra det på bussen. (haha blondemadde). Anyway.  Jag och Julle åt lunch tillsammans, sen åkte jag och jobba kl 14. Kl 18 slutade jag och kl 19 kolla vi lägenhet. kl 20.30 kom vi hem och nu har vi städat undan och vi har en hemmalagad pizza i ugnen atm. Den borde vart kalr för längesen om iv haft en vanlig jävla ugn men nu har vi ju en såndär mongo micro/vanligugn som inte alls funkar som en vanlig ugn. Mongo är den iafl.  Men kl 22.20 börjar Millenium (män som hatar kvinnor) den går på svenska med fransk text HURRA. Så jävla skönt att få höra svenska på tv! :)
Nya tights från Gina som jag köpte när jag var hemma, ny kofta från min kära pojkvän från Faconnable, blå regnjacka från Faco, och ny väska från Zara. Mina converse nytvättade! Haha.

Kommentarer
Johanna

Hej favoritfaster!

Hörde av mor Lena att babyselen kom från dig och dina surt förvärvade slantar!!! Många, många tackkramar från Oskar och hans parenteser!!! (nu fåååår du bara inte köpa något mer de nästkommande 12 åren eller något!)



Allt är bra med oss annars, lillskrutten är snäll och tillbringar dagarna med att käka mjölk och nanna gott kudden (en och annan bajsblöja mellan varven också)



Spännande att höra om det blir någon lägenhetsaffär! Bilder tack!



kram kram från oss till dig och Julle

2010-03-23 @ 09:56:16
mamsen

Snygg väska, tur att du hitta en, du har väl ingen innan, ha-ha

E de tv serien milennium??

Puss kram

2010-03-25 @ 04:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0