< Till bloggens startsida

Ursäkta mig mina trogna läsare.

Jag glömde ju helt berätta vad som hände i helgen!! :)
Jag hade en otroligt rolig helg- men var så jävla trött hela tiden dock. MEN sova kan man göra när man blir gammal.
I fredags jobbade jag till ca19 och sedan for jag hem, packade en väska och for iväg till Cecilie för en sleep-over. Vi åt tacos och myste, Jag, Emmie, Sofie och Cecilie såklart. Anledningen till detta var främst för att vi skulle ta bussen från flygplatsen dagen därpå eftersom vi skulle upp och åka skidor- men under fredagskvällen bestämde vi oss för att försöka böka ihop oss i bilen med Julien och Nicolas+skidor/snowboards.... sagt och gjort. På lördag morgon for vi hem till oss och stuvade in allt så gott det gick, optimisten Madeleine var i farten och det gick ju hur bra som helst. Vi åkte till Isola där vädret var strålande solsken den första timmen, vilket sedan följdes av moln och senare snö. Skidåkningen kunde vart magnifik om skidorna inte vart analhåls-dåliga. Dom flög runt dom två glasspinnar! Men iallafall- allt som allt var det en väldigt trevlig dag.
Väl hemma så packade jag om och drog iväg till Cecilie där vi lagade pannkakor och drack champagne när vi gjorde oss ordning inför kvällen. Vi stack hem till mig och Julle på förfest där vi spenderade alldeles för lång tid uppenbarligen, vi var inte ute förrän 1.30! Vi hamnde på ett hak där jag vart innan där vi spenderade resterande av kvällen ute på rökterrasen. Man luktade riktigt äckligt efteråt- MEN det var Trevligt. Inte kul, inte spännande.. men Trevligt. Trötta som vi var lunkade vi hemåt runt 4 tiden. På söndagen bar det av ner till stan runt 14 tiden. Det var avslutning på festivalen här i Nice. Första 3h spenderade vi inne på festivalområdet där vi tittade på festivaltåget och blev nedsprutade med sån där skumgummi grej ni vet (sån man köpte när man var liten på marknader-finns i olika färger).
Efter detta hitta vi en restaurang där vi satt fram till kl 20.30- haha... ja vi satt alltså där i 3,5h. Alla var precis lika trötta och flummiga så det var kul. Personalen hatade nog oss dock.. fick några arga blickar åt vårt håll. Mys! I veckan har jag jobbat, kom hem från jobb för ett tag sen och nu sitter jag och äter lite pastasallad. Hoppas ni mår bra.

Kommentarer
mamsen

Låter trevligt

2010-03-03 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0