< Till bloggens startsida

Godmorgon Sverige.

Jag vill hem. JUST idag vill jag hem... och just pga det så åker vi till Ikea istället. Kan inte bli så mycket svenskare utomlands. Ska köpa knäckebröd och marabouchoklad. Hoppas på Kexchoklad men det har som säkert inte. SKIT i möblerna!

Igår var jag i Cagnes och passa majsan&Alfie, sen åkte Majsan iväg till doktorn och jag och Alfie tog en promenad. Jag kände mig som en riktig mamma där ett tag, alfie i babybjörnen traskandes på promenaden! haha

Efter detta skulle vi ut men det blev inte så. Satt och drack vin hos Cecilie och sen stack jag hem. Nog för nu. NU är det IKEA som gäller. Puss påer

Kommentarer
Karin i Nice

Hahaha gud vad roligt förresten att din mormor också har en "Börje"! skumt :)

2010-05-15 @ 19:13:15
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0