< Till bloggens startsida

Hej hej hej hej heeeej!

Idag är det fredag=HELG! Underbart va.
Min fredag har vart nice än så länge.  Började passa barnen kl 9. Vi tog promenad i solskenet,kastade stenar i vattnet och tittade på dumbo-hur kan man klaga? :)
Därefter åkte jag till zara för att köpa en klänning som  ja tittat på nu i typ 2 månader men som jag aldrig riktigt känt att jag haft tillfälle att bära... men så tänkte jag- IMORGON, imorgon skulle jag ju kunna ha den...... Då finns den inte längre i affären?!? EH jävla skiit! Inget nytt fint hade dom fått in iheller. Den finaste klänningen jag hitta kostade 219euro- kan känna att det skramlar till rejält i plånboken vid ett sånt köp. Spargrisen hade fått gå i kras.
Nej nej- men tror jag ska försöka hitta en annan klänning till imorgonkväll. Det bli så mycket roligare att gå ut då på något sätt. Ja men ni vet ju själv hur det är ni som är kvinnor.
Nu ska jag göra lax och potatismos... senare ikväll ska nog jag och min sämbo åka ner i stan till Hotel Plaza's takterass och köpa in rosé. De har renoverat om det sen förra sommaren tydligen. SKitmysigt- otrolig utsikt!
Det kan även hända att vi landar vågrätt på soffan.... detta får tiden utvisa.
Men hallå gott folk. Tack för att ni titta in. Ha en fantastisk fredags-kväll. Kanske det uppdateras later.



Kommentarer
mamsen

Låter som en kanondag, med söta trötta ungar

Ha de trevligt med rose`,

själv ska jag sova, jobbar hela helgen

HURRA

Pusskram

2010-05-21 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0