< Till bloggens startsida

MörrnMörrn!

Storfrukost på G..... Knäckebröd vitlöksost avocado tomat salt och peppar. Ljuvligt ljuvligt. Och Orangejuice med tons of pulp!! : )


Anyway! Jag är sur, Zara snubbarna sa att mina skor skulle komma in i min storlek idag, sen sköt de upp det tills på tisdag? VAD är detta för sätt va?Tanken är ju att jag skulle ha dom ikväll ni vet. Jag får la tejpa fast dom på fötterna eller något snyggt! Silvertejp is the shit.

Anyway, nu ska jag snart hoppa i mina kalasbyxor och dra mig till Cagnes för att hinna sola innan jubb. Hoppas ni alla får en fin fredagskväll där hemma i Svealand! Puss och kram

Kommentarer
mamsen

Skor, världsproblem

Finns kanske andra skor i garderoben????

Pusskram

2010-05-14 @ 13:49:56
Emmeli

mm.. såg inte helt fel ut den där maten..:) haha

2010-05-14 @ 14:07:09
URL: http://emmelij.glogg.se
A

gott ;D

2010-05-14 @ 14:09:36
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0