< Till bloggens startsida

Solasolasolasola!

Jag älskar att sola. Idag har jag vart så dum dock och bara solat framsidan så hela baksidan är vit som snö. Snyggt. Jag jobbade faktikst fram till 13.30 så något vettigt har jag gjort idag också.
Nu kom ja precis hem, har snaskat i mig en nyttig croissant och väntar nu bara på att julle ska komma hem.
Jag funderar på en joggingrunda också, men det är fortf typ 25grader ute och solen steker så väntar nog en timme eller två isfl. Soffan är lockande. Ikväll kanske kanske jag ska till Waynes men ska jobba imorn kl 9 så isfl blir det tidigt hemgång. På lördag är det ju Cannes så kanske ska spara mig tills dess istället! Låter förnuftigt! :)
Njaa Ha en fin kväll kompisar.
Bisous
Fräknarfräknar.

Kommentarer
Karin i Nice

ÅH vad brun du är!! Vill också ha massa fräknar...



tänkte på en sak, när är det ni har tillträde till lägenheten? fatta vad bra om det inte är så långt ifrån, så kan vi ta prommisar och joggingturer tillsammans! :D perfa ju!

2010-05-20 @ 20:26:43
URL: http://softcotton.blogg.se/
mange

åhh så orättvist.. jag vill också till solen!!:( kan inte fatta att du bor där;)

2010-05-24 @ 00:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0