< Till bloggens startsida

Tisdagkväll!

SPenderade jag i Cannes bannemig! Vi strosade runt lite och sedan var vi på beach-bio , som faktiskt var bra.  Det är ju filmfestivalen nu och då tänker man ju att de visar någon konstig artistic film som man inte begriper sig på.... men den var förståelig för även lilla madde. Kiss of the spider woman- är namnet. Directorn of the movie var där och presenterade den.. Hector Babenco heter han.. SÅ ja nu vet ni vet.
Julien väckte mig imorse innan han stack för att meddela om molnigheten, då jag ställt min kl på 9 för att gå till stranden, så kunde jag helt enkelt sova vidare. Nu öppnade jag nyss gardinerna och såg att det öste ner här. Jävla skit. Jag skulle ju bli asbrun idag var min tanke.
Nej nu ska jag duscha sen får jag väl diska undan lite innan det är dags att åka till Cagnes för att passa barn. Ha en fin onsdag allesammans. Bisous bisous
Det här med att ha ögonen öppna är ju ytters onödigt.
Beach-bio med solstolar och filtar! Myyys!
Småbåtshamnen i Cannes
Söta Cecilie och 2 söta svenskor i bakgrunden ;)

Kommentarer
Karin i Nice

GUD vad mysigt! synd att inte jag kunde vara med!

2010-05-19 @ 11:42:29
URL: http://softcotton.blogg.se/
Karin i Nice

Okeeej! :) ja men perfekt, då ses vi helt enkelt när du kommit tillbaka!!

2010-05-19 @ 14:05:08
URL: http://softcotton.blogg.se/
mamsen

Ser underbart ut,

Du får sola i månsken istället, jag som trodde de va sommar hos er nu

Pusskram

2010-05-19 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0