< Till bloggens startsida

En utgång senare.

igår var jag som bekant ute och svirade med josse.  Detta var första gången på cirkus 2 månader som vi var ute i stan. Tänka sig.   Vad gjorde jag annars igår. JO. Jag och Julien var ute och jogga vid middagstid efter en storstädning i lägenheten. Efter detta gick vi till en närliggande restaurang/snackbar och luncha innan Julle skulle till jobbet. Jag traska bestämt vidare till Zara där jag köpte mig ett par skor. En klänning till nyår har jag även hittat som jag tänkte köpa nästa vecka. Jag tror det iafl. Den är lite Audrey Hepburn inspirerad och jag gillar den! :)  
Jag vaknade upp för ett tag sen och har snaskat i mig lite äggröra. Jag är helt addicted to äggröra/omelett nuförtiden. Så jäkla gott.
Jag har inget planerat idag på dagen faktiskt, kanske ska fortsätta att fixa med vårt bord (som jag ska måla vitt). Så får det bli. Borde åka till carrefour också, är inne på sista toalettpapersrullen.
Nu sitter jag och kollar på en tysk rymdfilm- som om världen inte kunde bli mer konstig.


Jag vet inte vad det är men jag ser väldigt lustig ut på denna bilden.

Kommentarer
Anonym

den bilden när du ler med dina vita tänder är jätte fin, fler sånna bilder ;)

hoppas att allt är bra med dig. och snart vankas det ju hemgång för dig=)

2010-11-13 @ 13:37:38
MALLEE

det förra var från mig =)

2010-11-13 @ 13:47:28
mamsen

Va de gott????

2010-11-13 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0