< Till bloggens startsida

Lanvin för H&M.

Imorgon släpps ju kollektionen i både utvalda butiker och online-  och jag får väl säga attj ag inte är jätteimponerad.  Där ser ut att var några fina plagg- en fin kjol är där och så men sen kan jag väl tycka att priserna,  i förhållande till HM's egna produkter är något för höga.  Grejen med att köpa designerkläder är väl att man vill ha något speciellt som inte så många andra har?   HM gör det såklart affordable för den vanliga HM handlaren att köpa designerkläder- men hur mycket mer speciella är dom kläderna än ett vanligt hm plagg när de ändå massproduceras? Jag går inte till HM och lägger 2k på en klänning som 3 andra kommer ha på utestället på kvällen. Min negativitet är kanske inte så rolig, men allt är så jäkla hypat när HM samarbetar med någon..  Men- jag förstår deras affärsplan och de tjänar såklart apmycket pengar på det... Ja nej det var bara det jag ville säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0