< Till bloggens startsida

Mitt boooord.


Vi målade detta i förra lägenheten då det passa bättre med mörkt. Innan det mörka  var det ljusgrönt.

För någon vecka tog jag fram slipmaskinen och körde litegrann, igår fortsatte jag.......

Sen började jag måla det vitt. Men eftersom jag inte hade någon bra grundfärg så blev det vita lite halvrosa på sina ställen. Så efter 5 lager vit färg beslutade jag mig för att slänga dit lite beiget så det fick ett litet romaniskt/antikt utséende. Jag är fan nöjd. Borde fotografera det i dagsljus men jag blev nyss klar så ville visa.

Kommentarer
Lollo

Dem bilderna i inlägget var i vårt hem i Shanghai, så du inte tror att det är så vi bor nu,haha. Angående ölen så är det egentligen inte så speciellt som det låter,hehe, systembolaget har vissa produkter som dem inte säljer i butiken men som man kan beställa hem om man vill, helt gratis! Så när jag hittade den ölen vi drack i Kina passade jag på(; Jag är förresten sjukt impad av bordet du gjort vid, så händig du är!(:

2010-11-30 @ 09:57:33
URL: http://luyisi.blogg.se/
mamsen

Bordet e jättefint i mörkt

2010-12-03 @ 02:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0