< Till bloggens startsida

Tempo och Ikea.

imorse vaknade jag kl 6.30 och kunde inte sonma om. Jag glodde 3 ep av weeds och 1 ep av private practice innan jag sen började småstäda i lägenheten. runt 10 tiden kom jag på den brillianta idén att jag ville åka till Ikea...  dock däcka jag i sängen då tröttheten tog över. Kl 12 väckte julle mig, vi gjorde oss iordning och beslutade oss för att äta brunch ute och det blev borta på restaurangen Tempo.  Jag har ju börjat dricka kaffe- ja hör och häpna. Espresso dessutom! Ja jag vet inte själv vad som har hänt..  anyway.   Efter lunchen körde vi till Toulon och Ikea där vi handlade lite småprylar. Det var mest mysigt att få strosa runt lite förstår ni. Vi kom hem för en timme sen och julien gjorde middag till oss...... hericot verts med vitlök fick jag på en tallrik. Jaha- gröna bönor en lördagkväll- jävla lyx då..........

Nu ska jag nog pula lite med de nya grejerna. Jag skulle köpa tyg så jag kunde sy gardiner men dom hade inget och hela gardinhyllan var slut på ikea. Jävla skitaffär. anyway.
Hoppas ni har en fin lördagskväll.

Bises.

Kommentarer
mamsen

IkEA utflykt, inte fel, du får väl ta gardintyg en annan dag, ha en mysig lördag

2010-11-13 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0