< Till bloggens startsida

Chilllllfredag

Idag har det vart chill. Jag  var på gymmet hela förmiddagen och sen var jag och fixade mina ögonbryn direkt efter gymmet. Väl hemma kom josse och vi åt lunch och chillade i soffan under större delen av eftermiddagen. NU har jag precis klätt på mig och sitter ohc väntar på att julle ska komma hem så jag kan sno bilen och åka till parks och passa barnen. Föräldrarna ska tydligen ut och svira ikväll! :) haha.
Ja men vi hörs imorgon kära läsare. Min blogg är ungefär lika effektiv som jag vart idag.
Ha en fin fredagskväll mina vänner. Puss på er .


Kommentarer
mamsen

Ja, då får vi hoppas du fick en lugn fredagskväll. Pusskram

2010-09-25 @ 11:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0