< Till bloggens startsida

Det här med att sova.

Är jag jävligt bra på, men det blir ofta vid helt fel tider. Jag gjorde precis så som min mamma sa att jag inte skulle göra: somnade vid 20 och vaknade vid 1..  Har sedan dess kollat lite film och surfat runt i brist på annat.  Jag är verkligen en nattmänniska nu när jag är hemma i Sverige.
På många sätt och vis längtar jag tillbaka till min lägenhet i Nice, för att få lite rutin på vardagen.. Men sen är det rätt nice att vara hemma här och bara vara- umgås med familj och vänner och suga in så mycket som möjligt av det.
Eftersom jag inte ska börja till skolan förräns till hösten så är jag inte superlåst i Nice nu som jag trodde jag skulle vara då utbildningen är 2 år i Nice (och sen 2 år utomlands) och jag skulle egentligen börjar nu i januari men det blev klabb med csn..  men  vi kanske inte ens befinner oss i Nice om ett halvår..... Vem vet ;)
Min tanke är väl dock att åka tillbaka nu på torsdag, men det är ännu inte bokat..

Idag var min pojkvän och köpte oss en diskmaskin så den kommer väl vara på plats när jag väl anländer till nizza- no mooore dishes yeeey! :)
Har inhandlat gardiner till köket och lite småprylar (inredningsgrejer)... ska bli kul att se hur faen jag ska få med allt ner igen..  Allt i sverige är ju så JÄKLA billigt.  Idag var jag och mamma på jysk och det var där vi hitta både gardiner och en liten ljuslykta... 150:- kostade det. Alltihop.  för 15 euro får man en Sallad ute på restaurang.... ja men ni fattar- det är apmycket dyrare där.

Nu flummar jag mest om allt och ingenting.  Jag ska göra en ny bloggdesign tänkte jag.. .. ingen som har lust att hjälpa mig med detta? Någon som är grym och kan sånt? 

Det ska även bli skitkul att nu- inför våren, fixa till ute på vår lilla balkong. Den är som sagt lite, men ska göra den sjuukt mysig tänkte jag. Lägga trall, fixa någon planta, kuddar till stolarna... Den är perfekt att sitta och dricka vin innan en utekväll.. ja om man är 2 personer.. kanske 3.. haha fler får där inte plats..  Inspiration


Haha sån här skulle man ju haft på sin balkong!

Lånad bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0