< Till bloggens startsida

Gårdagen.



Igår skjutsade mor och far mig till malmö Central där jag hoppade på tåget för att sen  ta flyget tillbaka hem till Nice. Emotionellt jobbigt kan jag säga att det var.. Men Ack så skönt att vara tillbaka.
FLyget spenderade jag med brämhults juice och Gomorra. Jag kom hem till min älskling och min nya mobil. Köpte ett rött skal till den. ASABRA som tobbe hade sagt.
Väl avsläppt i lägenheten så stack Julle och jobba och ersattes av Josse som kom hit för att utnyttja mig för internet och thé.. det får hon dock göra precis när hon vill :)  Det var mysigt. Jag sprang runt och pula med småsaker-städade ut julen och lite så..  På kvällen åt vi kycklingsallad för att fira min tillbakakomst, se somnade jag på soffan kl 21.. Ja.. det var en mysig kväll.. haha :)

Nu på morgonen har jag suttit och letat lite kurslitteratur.. ska ju som bekant läsa någon kurs för att få ihop lite poäng så jag sen kan få låna cash från csn..  Engelska ska jag läsa då det alltid är bra att utvecklas i. Franskan saknade jag behörighet till förstår ni...

Nu klockan 12 ska jag och julle äta lunch ute i stan på någon restaurante, sen efter det ska jag nog, antingen gymma eller jogga en runda med josse- får se vad hon är sugen på. Sen täntke jag hänga in mina kläder i garderoben så man får allt på plats. Här är så jäääkla smutsigt i lägenheten nu och fytusan vad jag hatar smuts.

Men, vi hörs later. Bisous

Kommentarer
mamsen

Tillbaka till verkligheten, hoppas de ordnar sig med golvet, jobbigt när du åkte, men gick ju fort eftersom tåget var inne, både bra o dåligt, Pusskram

2011-01-21 @ 12:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0