< Till bloggens startsida

Tisdag i Perstorp.



Klockan 11.30 hämtade Malin upp mig för vår tripp till Vicky och Linus i Perstorp!  Där bjöds det på lunch och fika och massa tjejsnack! Var väldigt trevligt! Vicky har blivit så rund och fin om magen! :)

Nu är jag jättetrött, vet inte riktigt om jag ska orka mig ut för en joggingrunda- jag borde verkligen. Var så jäkla ap-skönt igår så jag fick mersmak. men mina ögon stänger sig mot min vilja...
Hoppas ni har det bra alla.
Undra om man ska ut imorgon? Ska man det tycker ni?

pussciao!

Kommentarer
V

Himla trevligt:) tack för idag! Ska bli bättre på att kommentera här inne hädanefter.



Såå mysigt att du e hemma igen. Kändes som gamla goda tiden med mys och tjejsnack med er fina<3

2011-01-04 @ 22:27:05
mamsen

Snygg väst

2011-01-10 @ 10:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0