< Till bloggens startsida

Godmorgon Sverige.

Hoppas ni alla har sovit som stockar.  Själv somnade jag väl för en dryga 4h sen. Vilket kan kännas lite sisåsädr halvobbigt... ha. Men får väl ta mi en eftermiddagsnap för nu ska kvinnan till gymmet och köra pass.
Solen strålar nu på morgonen också och det är fantastiskt vad glad man blir när man ser det. Längtar efter lite sol i mitt liv måste jag säga. Om 17 dagar drar jag ju till Nice igen, ska bli helt fantastiskt!!

Idag har jag bokat date med Josse minsann, hoppas hon vill dricka en skvätt vin för det är bannemig jag sugen på. Det tycker jag liksom att jag förtjänar.. haha! :)

Ha en fin dag så uppdateras det kanske mer senare!

Kramar xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0