< Till bloggens startsida

gym*2,Pw och mys. Produktiv!

Godmorgon kan man väl säga.
Jag borde sovit för längesen men har suttit och fifflat med mitt cv samt pratat lite med min saknade pojkvän. Över 2 månader nu sen vi sågs, men bara 1 månad kvar tills vi faktiskt ses- man ser ljuset i tunneln så att säga! Gud vad jag saknar honom.
Fredagen spenderade jag på detta vis... vaknade runt lunchtid, ni som känner mig vet ju att jag är en nattuggla så det blir lätt att man sover när andra är vakna..... ha. Hoppade upp drack en espresso och en shake och begav mig sedan till gymmet där jag körde 45min på löpbandet.. åkte hem, slängde på mig de vindtäta löpartajtsen och tröjor*3 och begav mig till Malin och gick en timmes powerwalk genom den skånska landsbygden. Därefter körde jag direkt till gymmet och körde en timmes x-fit. Ja det har blivit en del motionerande idag, det var väl därför jag med gott samvete satt och knapra i mig ett kilo chillinötter innan ikväll när jag var hos Malin på myskväll.. Mycket trevligt var det. Josse somna i sin fåtölj medans jag och malin såg på den sista filmen i millenium triologin.. luftslottet som sprängdes kan den väl heta...  Tanken är att jag ska upp om 3,5h för att köra på löpbandet innan passet som börjar kl 10. Vi får se hur det går....  kl 12 ska vi iafl vara i lerberget och passa min favoritbrorson ossy. Kanske blir det en tur till badhuset? Hade vart najs iafl!  Men nej, nu ska ögonen slutas för att snart öppnas igen.  Ha en fin lördag allihopa everybody.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0