< Till bloggens startsida

Packa maddes kappsäck

God kväll på er!
Hoppas ni haft en fin helg alleman. Min har vart väldigt bra!
Var ju som sagt ute och dansade till 80 tal i fredags, sen igår var det en hel del fosterställning på soffan på dagen, och sedan for jag iväg till Josse där även Malin befann sig.  Tillsammans gick vi till Gabbe och tog en fördrink innan tjejmiddagen hos Therese började.  Fantastiskt trevlig tillställning med god mat och goa människor. Var riktigt kul.  Vi drog oss sedan till Hbg och till cardinal där vi dansade in på småtimmarna.
Imorse vaknade jag upp på josses soffa där vi sedan spenderade några timmar ätandes scrambled eggs och chips... ja dagen började inte särskilt nyttigt haha. Ikväll avbokade jag mina träningspass och nu sitter jag och äter ostbågar.. haha så Jo det går bra nu..  Jag ska faktiskt hoppa in och jobba på hemvården inatt, kl 22 börjar jag och slutar imorgonbitti någongång.. Ja bättre än inget eller hur! Sen har jag otroligt mycket plugg jag måste ta tag i dessutom... uh. Har faktiskt snart packat klart också så jag känner mig lugn som en filbunke.
Imorson ska vi besöka Emil, Pernilla och deras lilla nyfödde Milton! :).. sedan blir det sista träningen på kvällen minsann.  Kl 10.45 på tisdag åker jag tll Cotê d'azur och ska då träffa min kära extra familj, ska bli sååå kul! Som jag saknar dom!  Om förhoppningsvis 2v så får jag även träffa min älskade pojkvän. Kan knappt bärga mig!! Nu har det gått 11v sen jag träffa honom senast... alldeles för lång tid. En dag är för lång tid egentligen så ska bli supermysigt.
Nej nu ska jag läsa lite hälsopsykologi här. Men ha en fin kväll! En liten bild på min klänning jag slängde på mig igår kommer här förresten. Tycker den är jäkligt fin, spontanköp i brist på kläder haha..
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0