< Till bloggens startsida

Onsdag....

God eftermiddag på er mina kära läsare....
Idag har vart en bra dag. Riktigt bra. Blev sovmorgon och gick inte upp förrän 9.30.. städa lite här i min lya innan jag stack ut på en joggingtur i solskenet. Efter det tog jag en lång dusch och sen satt jag ute i solskenet och åt min frukost och gjorde klart min inlämning som ska va klar imorgon. Produktivt va? Inte nog med det. Jag har hunnit med att färga ögonbrynen och målat naglarna ja och gud vet vad.. haha.
Nu ska jag upp till villan och pula runt lite. Alltid något att städa. Ägaren är på sin båt sen igår och kommer förmodligen tillbaka ikväll.. sen åker han imorgon... På fredag är sista dagen här, sen ska jag till Nice och träffa min älskling över helgen... och hans mor..!
Hoppas ni haft en bra dag ni med och att er kvälll blir fantastish.



utsikten från mitt lilla hus...

Här har jag suttit hela eftermiddagen i solen...

Här har vi casper.... fick väl två fräknar idag iallafall.... haha

frukost...

ögonbrynen is back haha

Kommentarer
mamsen

hej, så bra du har det, tänk om man fick vara där,,, men

Pusskram

2012-03-07 @ 18:47:14
Petra o Ingela

Hejsan Hoppsan!

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!

Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset! Vi hoppas att så många av er som möjligt kan komma och träffas! ÅÅÅHHHH så skoj!

Föranmälan ska göras till [email protected] Detta så att vi kan bjuda på god Kycklingssallad, kaffe, dryck och kaka. Kostnad 135:- Vi håller stängt på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn se www.levvackert.se Kram Petra www.romantiskahem.blogspot och Ingela www.inspirationivitt.blogspot.com

2012-03-08 @ 09:31:00
URL: http://www.levvackert.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0